maanantai 13. huhtikuuta 2009

Nyt nämä vapaat on taas loppu.

Niin, huomenna pitäisi mennä töihin. Pääsiäinen on vietetty hiljaiselon merkeissä. Vieraita ei käynyt ja tänään kävimme kirpparilla ja samalla siskon tykönä. Täälläkin on ollut kovin hiljaista. Aamulla tuntui, että mökkihöperöksi tästä kohta tulee. Puhelinkaan ei ole soinut kertaakaan. No, se tietää sitä, että hiljaista on, kunnes rysähtää. Ei tätä kovin kauan kestä. Oli niin pitkäveteistä, että kävin Donnossa nettiostoksilla ja sieltä on ainakin tulossa mieltä ylentävä piristyspaketti arkeeni. Olen minä tosiasiassa neulonnut ja virkannut, ommellut ja tehnyt muutamia kortteja. Erilaisen vaihdon kortit tein myös valmiiksi. Äskettäin innostuin väkertämään Tildakortteja. Oikeastaan minä en päivisin osaa olla tekemättä mitään. Eilen olin tosi väsynyt. Nukuin parin tunnin päiväunet. Nyt on kyllä ihan pirteä olo. Taidan mennä yläkertaan televisiota katsomaan. Puolen tunnin kuluttua alkaa Salkkarit. Siinä samalla minä neulon. Käsien pitää olla koko ajan tekemässä jotain. Nytkin naputtelen tätä näppäimistöä. No joo... Oikein kivaa alkavaa viikkoa ihan jokaiselle, anonyymit mukaan lukien :)

1 kommentti:

"pappi puikoissa" kirjoitti...

Mukavaa viikonalkua sinullekin, ja hyviä työpäiviä :). (Minäkin kävin tänään nettiostoksilla, piristyksen tarvetta oli kai täälläkin. Kässykirjoja ja -lehtiä pääasiassa tilailin.) - Eilen sain kuvaan asti sen sinun taannoin lähettämäsi kiinalaispistelyn, sen punaisen, jossa on keltaiset kirjoitusmerkit. Olikin mukava malli. Tuumailin, että sitä pistelymallia voisi soveltaa vaikka farkkuihin tai t-paitaan.