maanantai 27. huhtikuuta 2009

Mukavaa viikon alkua!

Nyt on tiimipalaverissa käyty. Eipä mitään ihmeempää. Tosin virkistysiltapäivä oli laitettu minun loman ajaksi, joten varmaan hiiret hyppivät pöydällä, kun kissa on poissa. Olkoon miten on, mutta en minä lomallani sinne mene. Olen saanut tänä päivänä aikaiseksi yhden lapun Päivin peittoon ja patalapun, Soy:n lähettämästä kankaasta. Olisin voinut samasta kankaasta tehdä toisenkin, mutta vinonauha ei riittänyt. Ihana kangas, mutta räpellys mikä räpellys. En ole hyvä ompelija. Nyt taidan tehdä pari atc-korttia. Minulla on varastossa jo 10 atc-korttia varattuna Itä-Suomen askartelutapaamiseen 25.5.2009.

Tässäpä lappu :)

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Hyvän näköinen patalappu!

ja kiitos ideasta, minä olen muutaman päivän miettinyt että kun tekee mieli ommella mutta mitähän ompelis, niin nyt se selvisi!
Patalappuja! Ne alkaakin olla meillä vähänä, kun kummasti aina eksyvät koiran suuhun leluiksi...