tiistai 10. helmikuuta 2009

Ystävänpäiväkortti ystävältä!


SUURET KIITOKSET KIRSI-MARJALLE! PELASTIT PÄIVÄNI. Ihana, huolella tehty kaunis kortti :)
Minulla on vähän apaattinen olo muuten. Töissä, kokouksessa puivat eilen minun tehtäviäni. En ollut edes paikalla. Minulle on töitä kertynyt valtavat määrät, kun en ole osannut sanoa EI! Nyt kuitenkin viime aikoina olen kieltäytynyt, vedoten työmäärääni työaikaan (3,5 tuntia) nähden. Hiki hatussa saan painaa koko työajan. Minun pitäisi olla joustava, ystävällinen ja tehdä jatkoajalla työt työaikani jälkeen. Saisin kuulemma vapaata esim. seuraavana päivänä. Mutta koskaan en ehdi tekemään kaikkea, enkä kyllä ilmaiseksi tee. Laitoin pomolleni kirjelmän. Saas nähdä mitä siitä seuraa. Minun pitää joustaa, mutta minulle ei tarvitse joustoa. Minusta kaikkien pitäisi olla vastavuoroisia. Minun pitää palvella asiakkaita ystävällisesti, vaikka olen aina palvellut. En oikein ymmärrä mitä työtoverini tarkoittivat. Sanoin pomolle kirjeessä, että tekemisiäni ei tarvitse puida kokouksessa, vaan minulle on sanottava henkilökohtaisesti. Minä en oikein ymmärrä, miksi minun pitää saada koko ajan neuvoja ja komenteluja nuoremmilta, vaikka olen palvellut kaupunkia melkein 35 vuotta. Minä jään eläkkeelle. Pyydän pomolta paperin lääkärille, etten pysty hoitamaan työtehtäviäni ja vien sen lääkärille 24.2.2009. Ainakin sairaslomalle jään, hoitakoot hommansa. Minun sairauteni ei siedä stressiä. Oireet pahenee stressistä ja kiireestä.
Kaikesta huolimatta mukavaa päivää kaikille.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mukavaa jos pieni ilonpisara tuli kortin myötä. Koita siellä jaksella ja pidä puolesi, ikävää kun työpaikoilla(monilla) samanmoisia "oireita".

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos Pirjo aivan ihastuttavasta EV-lähetyksestä ! Tykkään tosi paljon korteistasi ja kaikesta, mitä olit mukaan laittanut. Mistähän olit saanut noin ihania kuviakin ATC-kortteihin ? Tulin oikein iloiseksi. Toivon sinullekin voimia ja jaksamista tuon työasian suhteen ! Kyllä ihmisen pitää saada oikeuksistaan kiinni pitää ja asioistra pitäisi aina pystyä keskustelemaan. Jaksele !

Anonyymi kirjoitti...

Jaksamisia sinulle :-)

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos Pirjo ihanasta kortista ja namusista. Täällä tänään ihan keväinen päivä ollut, aurinko paistaa ja muutama aste lämmintä.