lauantai 14. helmikuuta 2009

Tänään ystävänpäivänä!

Olin taas ylhäällä ennen kukonlaulua. Jo, eilen availin paketteja, joita sain ihanilta ystäviltä. Minun hyvä ystäväni Päivi lähetti aivan mahtavan paketin. Tämä paketti on Kipakan vaihtojen tiimoilta. Itsekin lähetin muutamille, myös Päiville :). Suuret kiitokset sinulle Päivi ja kaukohalaus täältä. Tässäpä kuvaa:



Laitoin tuosta kortti/paperileikkurista lähikuvaa. Minulle se tuli tosi tarpeeseen, kun minä vasuri olen vähän epävakaa noissa suoraan leikkaushommissa. Paketissa oli myös Päivin neulomat suloiset sukat, Kuuralankaa kerä, kaksi sydän käsipyyhettä, suklaajuomia, joita nautin tänään. Tosiaan, en ole ennen noita juomia maistellut. Varmaan ihania. Sitten Päivi oli laittanut vielä pakettiin askartelumateriaalia eli korttipohjia ja kasan koristeita. Kiitos Päivi! Korttipohjat ja koristeet tulivat tosi tarpeeseen. Olen viimeaikoina tarvinnut kaikkea niin paljon :). Unohtuikohan mainita jotain, paketti oli niin valtavan runsas.

Toinen ystävänpäivälahja tuli Tarinatuvan tiimoilta. Pähkäilin viikolla, että kukahan on paketin lähettänyt ja vielä niin läheltä. Mutta sitten oivalsin, RouvaLypsy muisti minua. Olen muuten tavannut RouvaLypsyn ja Päivin ihan livenä :) Kiitos ja iso halaus RouvaLypsylle. Oikein ihana itsetekemä taulu oli paketissa ja se nyt koristaa meidän kirjahyllyä. Maitokannu on taulun kuvassa.



Ja aivan ihana kortti sekä kauniisti koristeltu kirjekuori ja paketti. Ei RouvaLypsy nimeään paljastanut, mutta olen aivan varma, että hän on paketin takana.

Eilen illalla oli postilaatikkoon putkahtanut postia Hannelta. Suuret kiitokset Hannelle taidokkaasta ja kauniista ystävänpäiväkortista ja tervehdyksestä.






6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihanaa ystävänpäivää SNY emolle! :)

Unknown kirjoitti...

ihanaa postia olet saanut! Oikein mukavaa ystävänpäivää!

Anonyymi kirjoitti...

Kivaa postia olet todellakin saanut :-)
Mukavaa ystävänpäivää ja viikonloppua!

Blue kirjoitti...

Hei,
Sinäkin olet saanut vain kolme ystävänpäivätoivotusta.Minullakaan ei ole kuin kolme ja olisi ollut niin kiva....monet ilmoittavat lukevansa sivuja mutta miksei voi laittaa kommenttiin mitään.Sitä en ymmärrä.
No, en tullut tänne itkemään komemmentien vähyyttä vaan sitä että http://sivusetti.vuodatus.net on yksi uusi pohja. Se ei ole niissä väreissä jota toivoit mutta vintagea on.Kuvaan ei voinut laittaa vahvoja tummia värejä Jos sinulle käy, niin sitten käy tai ei.
Ystävän päivä on lopuillaan, joten terkkuja vaan.
Blue

Anonyymi kirjoitti...

Muuten kun Kirsi-Marja oli laittan blogiin, että näin ei saa tehdä niin mä tiedän kuka silleen oli tehnyt, mutta en viitsi mainita sitä nimeltä. Se on ollut ajattelematon teko.

Anonyymi kirjoitti...

Ihania ystävänpäivälahjoja olet saanut ystäviltä. Pahoittelen että minä en kortteja lähettänyt.

Oikein mukavaa sunnuntaipäivää, täällä paistaa aurinko ja pakkasta on -16 astetta. pyykit pyörii koneessa ja iltapäivällä suomisoffan näyttelyyn.