tiistai 28. heinäkuuta 2009

Ihanaa päivää ihan kaikille

myspace backgrounds images


Niin se vain on kaksi työpäivää takana. Ristiselkä vaan on ollut kipeä pari viikkoa. Toivottavasti se vertyy, ettei tarvii lääkäriin lähteä. Olen virkannut ahkeraasti ympyräisiä Renjan päiväpeittoon puuvillalangasta. Tuli vähän suunnitelmiin muutos, koska Renjalle ostettiin eilen 120 cm leveä runkopatjasänky. Eli peitto on tehtävä vähän isommaksi kuin mitä alunperin suunnittelin. Olen lisäksi neulonut "hys, hys" juttuja ja leikellyt Jouluisia 3D-kuvia. Saan tehdä kerralla sitten enempi. Teen myös tilauksesta, jos joku haluaa ostaa eli 3D-kortit ovat 3 € kipale.

Minulla on ainut unelma tällä hetkellä, että voisin olla kotona kokopäiväisesti. Eli olisi sen verran rahaa, että tulisi,,e toimeen. Ei taida ikinä minun unelmani toteutua. Töissä vaan hautaan asti. Töissä on kyllä ihan mukava olla, mutta kotona vielä mukavempi. Olen tätä työsarkaa tehnyt jo 35-vuotta. Sais jo riittää. Minä en tosin edes veikkaa, mutta puolisoni tekee joka illaksi kenon ja aika hyvin on saanut. Monasti ihan 200 euroa. Se päävoitto vielä puuttuu.

No, meillä on kohta vihdoinkin uusi sauna. Laitan kuvaa, kunhan ensi kerran pääsemme kylpemään ja se tapahtuu ihan lähipäivinä.

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Meillähän on sitten sama unelma :D

vaikkakaan minä en aina olisi vain kotona, vaan olisi ihanaa harrastaa mitä haluaa, tehdä vapaaehtoistyötä yms..