perjantai 17. heinäkuuta 2009

Ukkosta ja sadetta sekä käsitöitä

Minä en tykkää yhtään ukkosesta. Meillä oli nyt tietokone kiinni monta tuntia, kun ukkonen jyrähteli. Minä tunnustan: "Pelkään ukkosta". Miehen piti jäädä kesälomalle, mutta joutuikin työkomennukselle 150 km:n päähän. Eli ensi viikko ollaan kesäleskenä. Ei kiva.
Nyt minun ihka ensimmäinen luomus valmistui: Da, daa....




Puku on tyköistuva ja tarvitsee avustajan pukiessa :) En tiedä, voisko tuon puvun laittaa ristiäisiin 26.7. Renjahan on kummina pikkuiselle ja minä neuloin pienen villapaidan tälle lapsenlapselle. Vielä teen housut ja töppöset.
Minä olen ollut viime aikoina ahkera :) Renjalle neuloin mustan villapaidan, etanoita ompelin 10 kpl, yhdistelin kaksi ystävyyden peittoa, tämä muotiluomus :) ja vauvan villapaita. Lisäksi olen tehnyt kortteja noin kymmenkunta. Ai niin. Renjalle tein vielä keltamustan pipon. Kaikki tehty kesälomalla ja vielä on viikko jäljellä lomaa!

Oikein ihanaa viikonvaihdetta jokaiselle. Minua harmittaa ensi viikko jo etukäteen, kun joudun olemaan kaksin Renjan kanssa. Aamukahvitkin joudun itse keittämään :(

2 kommenttia:

Liisa kirjoitti...

Voi kun kaunis puku, sinä osaat, mie en osaisi tehdä vaatteita ollenkaan. En osaa sanoa, kävisikö ristiäisiin, minun mielestä käy tosi hyvin bileisiin, häihin,mutta ristiäisiin ehkä pitäisi olla erilainen, tai jos olisi tuon puvun kanssa joku kaunis bolero ja jakku, niin sitten ristiäisiin, mutta kai se on maku-asia, mutta onnistunut puku on kertakaikkiaan. Olet taitava. ja tyttö on muuten sinun näköisesi, kaunis!

Sirkka kirjoitti...

Täähän on makee bilemekko !