torstai 16. heinäkuuta 2009

Vähän tuntuu tylsältä

Olen koko päivän ahkeroinut Renjan mekon kimpussa, enkä vielä saanut ihan valmiiksi. Olkaimet, vyö ja alushame puuttuu. Minun ihka elämäni ensimmäinen luomus. Huomenna kuvaa. Joskus kouluaikana tein pitkäthousut. Tosin koko vuoden niitä väkersin :) Teinpä minä korttejakin. Renja väritti leimakuvan. Minulla on nyt paljon väritettyjä leimakuvia :)



Minä lurjus oikaisen kauppaan meidän koivukujan alta ja taas punkki. Tällä kertaa olkapäässä. Viime kesänä vatsassa. Pitää huomenna mennä terkkarille. Taitavat kaikki ystäväni olla ulkona, kun on niin hiljaista. Taidan ottaa yskänlääkettä ja ruveta neulomaan.

3 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Hyviltä näyttää kortit.
ja uskon, että mekostakin tulee hyvä. :D

Minä retkeilin tänään kummipoikani kanssa, käytiin katsomassa lampaita, grillaamassa ja uimassa. Nyt siivoilin askrtelunurkkaustani. Seuraavaksi voisinkin varmaan vaikka kortteilla :D

Meillä oli hyvä ilma tänään, aurinko paistoi mutta ei liian kuumasti ja pikkasen ripotteli vettäkin äsken.

"pappi puikoissa" kirjoitti...

Kyllä pysyy kynä teidän Renjan kädessä: nämä värityksetkin ovat taas niin kauniita!
Ihan käyp katteeksi, kun kerroit siellä ompelusta puuhaavasi. Minun tekisi kanssa mieli kokeilla noita japanilaisia malleja, kun ostin aiheesta kirjan. Saapa nähdä, koska ehtisi. Sitten kai, kun mekin saamme nuo rippibileet ohi ensi sunnuntaina.
Ihana tilkkukimono-ohjekin oli jossakin lehdessä - olisikohan ollut Modassa tai Suuressa Käsityölehdessä...
Jopas jotakin, onpas sinulla punkkituuria! :o

auringonkukka :) kirjoitti...

OIKEIN IHANAA JA HELTEISTÄ VIIKONLOPPUA ;)