torstai 19. maaliskuuta 2009

Tänään taas kaupunkireissu!

Kävin tänään työterveyslääkärin määräämissä labotatoriokokeissa ja sydänfilmissä. Eilen olin siis vastaanotolla, asenteella tarvitsen hoitoa en saarnoja :). Mutta eipä minun tarvinnut olla millään asenteella, koska lääkäri oli niin perusteellinen ja asiantunteva. Siis todella työnsä osaava. Kokeilin eilen itsehoitopisteessä mitata verenpainetta 182/105. Olipa lukemat huipussaan. Sain siis lääkityksen, kokeillaan kaksiviikkoa pienemmällä annoksella ja sen jälkeen normaalilääkitys.
No, mitäs minä taas ravasin siellä kaupungissa. Terveydenhoitaja sanoi, että vain tänään on Sokkarilla verenpainemittari tarjouksessa 49,90. Sitä piti lähteä hakemaan ja kokeilinkin 150/102 :). Tässä se nyt on:

No, enhän minä tyytynyt pelkkään mittariin. Mukaani tarttui vielä nämä:


Langoista pitäisi syntyä minulle villatakki, (paineen kohotukseen :))

Pokkarit tietysti paineen alentamiseen.

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille.

3 kommenttia:

Palaga kirjoitti...

Toivottavasti paineet alenevat!
Kaunista lankaa olet hommannut villatakkiin!

Mukavaa viikonloppua sinullekin!

Anonyymi kirjoitti...

Paranemisia sinulle! Jos olet sairaslomalla, nauti ulkoilusta ja keväisestä säästä. ota rennosti! Vältä stressiä! vaikkei sitä aina pysty välttämään,kuten minä, stressiherkkä ihminen, töissä onaika stressaaavaa aikaa..huoh..

MysteryKnitter kirjoitti...

Kauniita lankoja!