sunnuntai 16. marraskuuta 2008

Kirpparilla, postitusta ja korttien tekoa

Kuva tuli vähän väärinpäin. Mutta ostin tuon 1000-sivuisen AnnaKareninan kirpputorilta. Kunhan olen saanut Ramses-sarjan luettua loppuun (vielä pari kirjaa), niin lukaisenpa tuon. Ensimmäinen, joka vinkkaa saa kirjan minun jälkeeni:)
Postitin pienelle Sylvia-tytölle Ugandaan kirjan, tarroja ja mittataulukon. Kirja on englanninkielinen ja sopii 8-vuotiaalle.
Joulukortteja olen tehnyt urakalla. Vien ne huomenna töihin myyntiin. Ei mulla korttien teossa ole muuta hintaa kuin tarvikkeet. Kortit ovat 3D-kortteja. Niitä on kiva tehdä, kun vain inspiraatio iskee.
Niin, kirppikseltä ostin myös vintagea :) ja kortteja. Kävimme myös Cittarissa, mutta sieltä ei löytynyt juuri mitään. Tytölle Narnia-dvd, miehelle lamppuja ja minulle A4-kirjekuorinippu.
ABC-asemalla kävimme vähän herkuttelemassa. Mies ja tytär söivät ruuan, mutta minä otin Mega-aterian ja tytär söi siitä ranskalaiset. Eilenkin kävimme ulkona syömässä. Meillä on tapana käydä pyhänseutuna ulkona herkuttelemassa, kun molemmat olemme aika huonoja ruuanlaittajia. Nyt pitää lähteä neulomaan. Lahjaa ed. työpaikan työkaverille. Hän täyttää 50-v. joulukuun alussa.
Mukavaa alkavaa viikkoa ihan jokaiselle.



2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ei tullut mullakaan lähdettyä taitokorttelin tildailupäivään, en jaksanut.

Blue kirjoitti...

Moi,
Tuosta videopalkista vielä.Oletko itse valinnut nuo soitettavat kappaleet?
Anteeksi kun tyhmä kyselee.