tiistai 4. marraskuuta 2008

Ihanaa postia :)

Tuulia oli laittanut minulle ihanan muistamisen salaisen joululahjavaihdon järjestämisestä. Suuret kiitokset Tuulialle ja Onnea SAY7 emolle. Mukavaa, kun sinä emoilet. Tässä Tuulian lahja:


Ihanaa Tildaa. Tarkoitus olikin tässä heti miten ruveta tekemään Tilda-kortteja. Olet tosi ihana ihminen Tuulia.

Toinenkin ilostuttava asia. Kaupungilta tuli kirje ja kutsu. Minulle on myönnetty kultainen ansiomerkki kaupungin hyväksi työskentelystä (melkein 35 v) Juhlatilaisuus on 18.11. Careliasalissa ja kestää neljä tuntia. Kaikki paikatkin on varattu valmiiksi. Kirjeessä oli vielä, että juhla-asu suotava. Pitänee lähteä vaateostoksille. Tarkoitus oli muutenkin ostaa villakangastalvitakki, hameen kanssa pidettävä ja jokin jakkupuku. Jotenkin olen mieltynyt oranssinruskeaan! Kävisiköhän minulle?

Mukavaa viikon jatkoa kaikille ystäville.


4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onnea onnea sinulle!!

Muuten haaste on sinulle blogissani.

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos Pirjo palkinnostasi, se saapui eilen minulle :-)

Anonyymi kirjoitti...

Hienoa! Onnitteluhali täältä!

"pappi puikoissa" kirjoitti...

Tuo juhlapa kuulostaa jännittävältä! Joko olet ostanut puvun? Ainakin se pressa näyttää punapäänä käyttävän mielellään punaruskeaa.