tiistai 21. lokakuuta 2008

SAY6 yllätti itsellään :)

Aivan mahtavan yllätyksen teit Say6 viimeisellä lähetykselläsi. Lähetys oli tosiaan mieluinen. Kaikki minun makuni juttuja. Tuo miniskärppisetti oli aivan mainio. Teen pojantyttärestä Seelasta albumin. Eli syntymästä - 1,6 vuoteen. Neiti on nyt puolitoista vuotias. Pitää pyytää pojalta kuvia tytöstä. Perhoset ovat jo seinällä, ihania. Osasit todella yllättää ystäväni Annehelena. Mahtava kiitos ja halaus sinulle. Olet ollut minun ihana ystävä jo keväästä 2007 alkaen :). Tässäpä kuva koko runsassisältöisestä lähetyksestä.

Aivan ihania juttuja. En olisi millään arvannut, että se olit sinä :)

Tuli minulle toinenkin lähetys ystävältäni Päiviltä. Tildatontun kaavat ja ohjeet. Oli sen verran selkeät kaavat ja ohjeet, että heti tekisi mieli ruveta tekemään. Kangasta vailla vain olen. Kiitos Päivi! Ensi viikolla kangaskauppaan :)



Päivttelin nyt kaiken tänne blogspottiin, kun vuodatus on niin armottoman hidas. Oikein ihanaa päivää kaikille. Postissa odottaa lankapaketti!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moi!
Banneri ei ole keskellä.
Pitää miettiä, missä vika.

Anonyymi kirjoitti...

Minä taas.
Pirjo, nosta tuo kuvasi ylimmäiseksi.Se on niin kiva kuva, että sen PITÄÄ näkyä heti kun tulee sivullesi.

Anonyymi kirjoitti...

No, minulle kuuluu ihan hyvää, kiitos kysymästä.
Vantaalla on upea ilma +9.
Kiva kun laitoit kuvan ylös. Noin pitää olla!!!
Minäkin kokeilen laittaa nämä kommentit, mutta yritän saada niin helpoksi kun mahdollista. Saiskohan noin kirjaimet veks.

Anonyymi kirjoitti...

mita olin etsimassa, kiitos