sunnuntai 21. joulukuuta 2008

Ystäviä, onko heitä?

Enhän minä malttanut pysyä poissa täältä. Kiitos kaikille Joulun toivotuksista!
Niin, ystävät. Ystävänpäivä on 14.2.2009.
Ajattelin järjestää tällaisen ystäväjutun. Eli rahaa käytetään ystävän ilahduttamiseen minimaalisen vähän.
Ystävän ilahduttaminen alkaisi 1.2.2009. Tämä olisi salainen ystävänpäivään asti. Tässä ringissä pitää olla jokaisella oma blogi, mihin ystävä voi käydä kommentoimassa nimimerkillä ystis. Jos olet muutenkin ystävä, niin käy toki kommentoimassa omallakin nimellä, mutta älä paljasta, että olet myös ringin ystis.
Tietysti jokainen voi ilahduttaa ystävää, myös sähköisesti tai postitse silloin tällöin. Mitään maatajärisyttäviä lahjoja ei tarvitse lähettää, jos nyt ei nimenomaan halua lähettää. En rajoita rahankäyttöä, mutta en myöskään velvoita käyttämään rahaa. Postikortit ovat ihan kiva yllätys.
Kuitenkin ystävänpäiväksi pitäisi jokaisen jotain laittaa, vaikka itsetehty ystäväkirjanen. Minä itse olen saanut kahdelta henkilöltä tuollaisen ja se on aarre.
Blogilaisten kemiat eivät joskus kohtaa, joten otan huomioon toivomuksen siitä ketä ei halua muistaa.
Mutta jokainen blogin omaava voi ilmoittaa tietonsa sähköpostiini, niin pääsee tähän yllätä ystäväsi rinkiin mukaan. Ilmottautumiset 20.1.2009 mennessä.
pirjost at gmail.com
Minä olen itsekin tässä mukana, vaikka en itselleni ystävää laitakaan :)

1 kommentti:

Palaga kirjoitti...

Kiva juttu, todella!