torstai 4. kesäkuuta 2009

Mukavata torstaita

Tervetuloa nopea netti yms. Eilen tosiaan kävi asentaja. Keittelin hänelle kahvit myös. Hän on ennenkin käynyt meillä näitä tietokonejuttuja tekemässä. No, meillä kummitteli koneessa Norton ja jokin perheturva, mikä kuuluu mesen alle. Ne hän poisti kokonaan ja nettiin pääsi. Saman hän kävi tekemässä yläkerran koneelle. Koneeseen laitettiin myös lisää muistia, laitettiin virusohjelmat ja palomuurit. Samoin yläkerran läppäriin. Nyt kone toimii kuin enkeli :). Tänään tosin en ole päässyt päivittelemään, kun on ollut monen tunnin sähkökatkoksia. Ihan myrskytuuli täällä puhaltelee. Töistä tullessa, hyvä kun pysyin pystyssä. Nuo hampaatkin vielä vihoittelee. Nyt toiselta puolen. Eilen tuli kova särkykohtaus ja kesti pari tuntia. Lääkkeetkään eivät auttaneet. Mulla on vasta syyskuussa aika hammaslääkärille. Tänään olen ollut kovin väsynyt tai oikeastaan olen ollut pari viikkoa väsymyksen vallassa. Töissä meinaa silmät mennä ristiin näyttöpäätteen edessä, kun teen töitä. Väsyttää niin kamalasti.


No, iloisempiin asioihin. Tänään minua muisti Sonja ihanalla kortilla snyringin emoilusta. Suuret kiitokset Sonja päivän piristyksestä



Kortissa oli mukava teksti: Sateella hän sytytti kynttilän, laittoi hajuvettä, haaveili kaukaisista maista ja oli tyytyväinen omaansa.

Oikein mukavaa iltaa ystäville

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Kiva kuulla, että koneet on nyt kunnossa. :D

tuuli on tosiaan täälläkin aivan älytön! Tuntui, kun Kajaanissa kävin, että ei auto pysy tiellä. Onneksi olin pikku autolla liikenteessä, se kun ei niin paha ole tuulella kuin tila-auto.

harmi ne sinun hampaat, pystytkö syömään särkylääkkeitä niihin?
Minä olen tosi huono syömään lääkkeitä, johtuen siitä että burana laittaa mahan kipeäksi ja pilleri muljuaa suussa ja tuntuu että sitä ei millään saa nieltyä.
Niin, viimeksi joskus aikoija sitten kun oli hammaskipeä niin minä kurlasin kirkkaalla viinalla.
En tiedä, auttoiko se tosiaan vaiko mikä, mutta sen jälkeen ei ole hammaskipua ollu muutamaan vuoteen.