tiistai 30. kesäkuuta 2009

Aurinkoista tiistaita

Tänään on tullut vähän siivottua. Ikkunoihin asti en vielä ole päässyt. Minä en kertakaikkiaan jaksa siivota montaa tuntia putkeen. Aina välillä pitää huilata. Päivä on ollut oikein kaunis, minun mieleinen, viileä ja aurinkoinen. Postissa tuli vain Suosikki Renjalle. Äsken Renjaa pyydettiin myös kummiksi. Neljätoistavuotias kummi. Minä sentään olin ekakertaa kummina lähes 16-vuotiaana :). Jotta ei tule ihan kuvaton postaus, niin muutama kuva. Meidän pihalta ja Renjan ja minun uudet kengät:) Renjan keltaiset ja kalliit, minun vaaleanpunaiset halvat feikit.





Meillä piha on hieman luonnontilassa. Tänä kesänä ei laitettu mitenkään ja ruohoakin pidämme aika pitkänä. Luonnonkukkaryppäitä on myös pihalla. Minusta pihamme on kotoinen, kuin ennen vanhaan kotonakin.






4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Terkut Kiihtelyksen suveen! Minustakin luonnontilainen puutarha on kodikkaampi, kuin ylihoidettu. Kummiudesta: eikö nykyisin tarvitse olla rippikoulun käynyt, jotta kelpaa kummiksi? Eihän 14-vuotias ole vielä ehtinyt ripille päästä? miettii DeLilah

Renja kirjoitti...

Hei DeLilah! :) tässä Renja. Kävin rippikoulun jo maaliskuun alkupuolella. Nykyään sen voi käydä sinä vuonna kun täyttää 15 :D

Unknown kirjoitti...

Luonnontilassa olevat onkin ihan parhaita pihoja.
Sanoo hän, jonka kukkapenkki näyttää enemmän kukkapellolta :D

Rasa kirjoitti...

Entäs jos asuu ylihoidetun pihan naapurissa? Jos naapurit leikkaavat nurmensa kerran viikossa ja tonttien välillä ei ole raja-aitaa, niin ei kerta kaikkiaan kehtaa antaa kukkien kukkia omassa nurmikossa. Leikataan kuitenkin paljon harvemmin kuin he!