tiistai 5. heinäkuuta 2011

Aurinkoista päivää Kiihtelyksestä

Nyt on kivan viileä ilma ja aurinko paistaa silti. Minulla on kolmas lomaviikko meneillään. Ensi viikolla lähden Lappeenrantaan siskoni kanssa ja Renja tulee myös. Rautjärvellä huovutamme isolla porukalla ja yöksi menemme Meeriserkun luokse sinne Lappeenrantaan.
Sainpa säärystimet taas valmiiksi. Jos joku kiinnostuu, niin hinta on 15 euroa postikuluineen.
Nyt taidan pistää jotkain suuhuni ja menen sohvan nurkkaan neulomaan pipoa säärystimien seuraksi :)
Helmi Heinonen on kirjoittanut blogia "Minusta tulee kirjailija" Kirjalleen hän on saanut jo 1500 lukijaa. Kirjan nimi on "Veljen vaimo".
Pitäisköhän minunkin perustaa blogi "Olen melkein kirjailija", kun olen kirjoittanut yhden kirjan "Kahden suuntainen elämä". Kunhan inspis iskee, niin kirjoitan kirjan pikkuveljeni Maurin muistoksi "Pikkuveljemme". Olen minä sitä kirjoittanut jo viitisen A4 arkkia. Odottelen vain Maurin ystäviltä ja sukulaisiltamme muistoja Maurista.

Oikein mukavaa päivää kaikille.





1 kommentti:

Anneli kirjoitti...

Nätit säärystimet !

Oikein mukavaa Lappeenrannan matkaa.
Käy katsomassa hiekkalinnat !!!