sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Sunnuntaita

Kävimme kaupungissa syömässä tänään. Meinasimme mennä Areenalle, mutta siellä oli niin paljon porukkaa, ettei sekaan olisi mahtunut. Olisi ollut kuitenkin kiva käydä katsomassa kädentaitoa ym mukavaa. Huomenna ei vielä tarvitse mennä töihin. Minä vaihdoin torstaivapaan maanantaiksi. No, minulla on asioita kaupungilla. Pitää hankkia passikuvat ja passi. Aion lähteä tässä kesänkorvalla risteilyreissulle. Olisi kyllä kiva saada seuraa. Olisiko lukijoissani lähtijäksi minun mukaani Tallinnan tai Tukholman risteilylle? Olisi hauskaa yhdessä käydä erilaisissa askartelu- ja lankakaupoissa.

Renja tekee tuolla keittiössä itselleen ruokaa. Käry käy tänne olohuoneeseen asti.

Tein nopeatekoisen hatun Katialangasta. Lankaa meni 70 g. Ihan simppeli minulle.

1 kommentti:

Uusi sny kirjoitti...

Heippa!
uusi snysi täällä vilkuilee jälleen kerran sivujasi. Olen ollut paljon sivuillasi ennen tätäkin. Et ole minulle uusi tuttavuus. Mutta nyt sitten olen viimeiset kaksi lähetystä uusi SNysi. Koitetaan kaikkea kivaa keksiä sibulle.