torstai 19. marraskuuta 2009

Ihana postipäivä, vaikka posti vähän myöhässä olikin



Meillä oli pieni vaihto mutsin kanssa. Minä lähetin sellofaanipusseja ja sain vaihdossa näin ihanaa, katsokaa vaikka. Luulen, että Renja ottaa nuo tuunauskorut ja heijastimen. Suuret kiitokset sinulle mutsi. Kyllä olisi vähempikin riittänyt niistä pusseista, mutta iso kiitos sinulle vielä kerran.

Toinen yllätyskin oli postissa. Ilmoitus, että sinulle on isokokoinen kirje haettavissa. Ihmettelin todella, kun en ole edes tilannut mitään. Renjan kamerakin oli jo eilen postissa. (10, mega pixels, minulla vain 6) No, meillähän on posti tien toisella puolella, niinpä kipaisin sinne. Kiikutin ison kirjeen kotiin. Lähettäjän oli minä itse???? Eli joku salainen ihminen oli taas lähettänyt minulle mieluisan paketin. Kiitos salainen ja nyt jo aavistelen kuka olet :))). Todella hyvään saumaan tuli tuo paketti, kun olen ollut niin kamalan väsynyt ja mieskin on vielä työttömänä. Miehelle on kyllä luvassa töitä ensi viikosta alkaen ja vielä parempi palkkaista kuin tähän asti. No se siitä. Mennäänpä tähän ihanaan pakettiin. Siellä oli Joulukalenteri, minkä minä vien vanhuksille avattavaksi työpaikalleni, tavallisen kalenterin laitoin jo seinälle odottelemaan uutta vuotta. Se on ihana. Ompelutyön teen viikonloppuna. Siis lintu. Katsokaa kuvaa, mikä ei minun kamerallani oikein onnistu ja meillä on aina joka paikka sekaisin, ettei kunnollista kuvauspaikkaa löydy. Suuri kiitos salainen ystäväni.

Pupujussit kasvaa. Niitä ei voi vielä kuvata, kun ne ovat siinä karvakasapesässä. Eivät erottuisi. Toivottavasti niitä ei ole enempää kuin viisi :)). Saattaa nimittäin olla enemmänkin.

1 kommentti:

mutsi kirjoitti...

kiva että oli mieleisiä.oli vain niin vaihea keksiä mitään niin laitoin vähän kaikkea!olin niin iloinen niistä pusseista joten halusin ilahduttaa sinuakin!