keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Viimeinen paketti snyyltäni

Niin se vain loppui tämäkin lysti :) Minun ihana snnyni paljastui Virpiksi. Suuret kiitokset mieluisista paketeista. Viimeinen paketti sisälsi kaikenlaista kivaa. Itse tehty enkeli, joulukoriste, kaksi kerää mohairlankaa ja seiskaveikka kerä. Värit olit valinnut minun mieleiseni. Tuikkuja oli paketti, kahvia, lautasliinoja ja namuja. Onneksi noita namuja ei ollut paljoa, koska minun pitäisi pudottaa painoa ainakin 15 kg. Kuntoutuksessa niin toivottiin. Kiitos joka tapauksessa koko jännittävästä syksystä Virpi. Oli ihana odotella paketteja. Tässä kuvaa. Oikein hyvää Joulua Virpille, snyemolle ja kaikille lukijoille. <3 br="">



3 kommenttia:

Virpi kirjoitti...

Mukavaa ja rauhallista joulua sinullekin :)

Heidi kirjoitti...

Oikein mukavaa ja rauhallista joulun odotusta.

Tsemppiä painonpudotukseen, pienillä askelilla eteenpäin ja muistaa pitää myös herkuttelupäivä. Minä olen aloittanut 5:2 -dieetin, hitaasti ja ehkä varmasti eteenpäin menen toivottavasti.

mustakissa kirjoitti...

Hieno paketti. Mukavaa joulun odotusta!