sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Kokoomuksen ehdokkaana 2012

Kerron nyt vähän itsestäni uusille lukijoille. Olen siis kokoomuksen ehdokkaana Joensuussa ja tässä on ehdokaskuvani. Numero tulee jälkijätössä.

Olen koko ikäni asunut Joensuussa (syntynyt myös) luukuunottamatta vuotta 2004, jolloin olin Kiihtelysvaaralainen ja kuntaliitoksen myötä tulin takaisin Joensuulaiseksi.

Minun perheeni käsittää tällä hetkellä, minä, mies ja 17-vuotias tytär, joka on lukiossa. Lisäksi karvatassuja on muutama :) Lapsia minulla on kaikenkaikkiaan neljä kappaletta, kolme lasta asuu omillaan perheidensä kanssa. Niin ja neljä lastenlastakin minulla on.

Olen töissä Joensuun kaupungilla toimistosihteerinä. Kaupungilla olen ollut töissä yli 35 vuotta. Tutuksi ovat tulleet asuntoasiat, terveyskeskusasiat ja sosiaalitoimi.

Olen tavallisen ihmisen asialla. Vaaliteemoihini kuuluu vanhuspalvelut, mielenterveyspalvelut ja opiskelijoiden toimeentulo. Toki minulla on muitakin asioita joihin haluan vaikuttaa. Esimerkiksi kaupungin lähiöiden ja kylien asukas- ja kylätoimikunnat. Kun yhdeksän vuotta sitten muutin Kiihtelysvaaraan, niin asukasyhdistysasiat jäi minulta pois. Olin Rantakylän asukasyhdistyksen sihteerinä, asukasyhdistysten lehtitoimikunnan perustajana, Utran asukasyhdistyksen teatteritoiminta ja erilaisten tapahtumien järjestely asukasyhdistysten kanssa.

Olen melko asiantunteva kaupungin asioissa ja tulen omalta osaltani vaikuttamaan asioissa, mitkä on sydäntäni lähinnä.

Joten muuta en voi sanoa kuin ÄÄNESTÄKÄÄ Pirjo Sorsa-Turusta, jos haluatte asukkaita ymmärtävän henkilön valtuustoon.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sainpas paljon faktaa sinusta ystäväiseni =)-sny-

Anonyymi kirjoitti...

ASIAA!!!

Meerin näpertelyä kirjoitti...

Onnea vaaleihin ja tulevaan työhösi!