keskiviikko 22. elokuuta 2012

56 + 56 = 112

Eli olen syntynyt vuonna 56 ja täytän tänään 56 vuotta. Siitä tulee hätänumero eli ikää alkaa olla jo liikaakin ;) Ihan kamalan paljon olen saanut onnitteluja facebookissa. Kiitos tätäkin kautta onnittelijoille.

Snyyni kyseli lukuharrastuksiani. Minä tykkään kovasti lukea elämänkertoja ja suomenhistoriaa. Olen kyllä ihan kaikkiruokainen ja luen kaikkea.

No tämä käsityöharrastus ei ota laantuakseen. Nyt virkkasin korin huopasesta, purosta ja fizzistä. Huovutin sen koneessa ja tällainen siitä nyt tuli
Tämä on jo toinen kori :) tässä aikaisempi kori
Nyt minulla on puikoilla oikeat pässinpökkimät. Suomen lampaan villasta sukat, mitkä tulee yhdelle vanhukselle.
Taidanpa ruveta neulomaan. Kivaa loppuviikkoa ihan jokaiselle.


1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

IHANAISTA SYNTYMÄPÄIVÄÄ!!!!=)Täällä harmittelen kun en tuota tienny mutta...koskaan ei ole myöhäistä=)-Sny:si-