lauantai 16. tammikuuta 2010

Hyvää viikonloppua

Tänään olen laiskotellut, siivonnut ja neulonnut. Minulle tulee neulekone tiistaina tai keskiviikkona. Saan kolmen tunnin opastuksen myös. Nyt pitäis käydä vissiin lankaostoksilla, kun neulekoneeseen käy vain ohut lanka. Olen aivan innoissani. Nyt puikot laitan vähäksi aikaa arkistoon ja alan neuloilla koneella. Nyt on vielä kesken Renjan henkseleillä varustettu villamekko. Tosin se on jo loppusuoralla. Aloitin sen 10.1. a yritän saada valmiiksi ensi viikolla. Värinä on farkunsininen.
Viime aikoina olen viihtynyt tuolla facebookissa eli sieltä minut tapaa varmimmin. Töissäkin olisi kurssi facebookista yms bloggailusta. Näinköhän työpaikkakin siirtyy facebook aikaan. Eli kaikki ystävät, pyytäkää minua ystäväksi siellä.
Mies oli tämän päivän puunajossa. Onpahan taas täksi talveksi puita, millä lämmittää.

Tänään oli mukava päivä, kun sain tietää snyparini, ota ilahdutan tämän kevään.

Nyt saan rauhassa olla tämän kevään ainakin, kun ihana Nilla emoilee snyrinkiä.
Mukavaa viikonloppua ihan jokaiselle

1 kommentti:

catariina kirjoitti...

Minkä neulekoneen olet hankkinut? Mulla on Brother ja vaikka se on ohutlankakone niin siinä kyllä menee lähes kaikki kaksisäikeiset langat, varsinaisia koneneulontalankoja kartioilla on aika vähän markkinoilla. Pirtin kehräämön kaksisäikeinen kampalanka on suosikkini. Joskus sieltä löytää poistolankoja alle 25 € kilo.